Od 9 do 13 lutego we Frankfurcie miała miejsce kolejna edycja targów Ambiente. Niewątpliwie są to jedne z największych targów dóbr konsumpcyjnych na świecie. To właśnie tam prezentowane są produkty i trendy, które będą prymowały w nadchodzącym sezonie. Ambiente 2018 to jak co roku przegląd dóbr konsumpcyjnych zarówno do kuchni i aranżacji innych wnętrz, nakrycia stołów, upominków oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Dining, giving i living

Ambiente podzielone jest na trzy segmenty. Są to diving, giving i living. Diving obejmuje nakrycia stołowe i dekoracje.  W tej strefie uczestnicy znajdą wszystko od szkła i porcelany po innowacyjne akcesoria kuchenne czy nawet małe urządzenia elektryczne. Z kolei segment giving cechuje się różnorodnością pomysłów na prezent. Jeżeli ktoś szuka czegoś dla kogoś, to właśnie tutaj ma szeroki wybór od przedmiotów upominkowych po akcesoria osobiste jak na przykład zegarki. W ostatniej strefie,czyli living znajduje się wszystko co dotyczy aranżacji wnętrz, wyposażenia i dekoracji.

 Polscy wystawcy

Targi Ambiente nie są obce polskim firmom. Dowodem tego są z pewnością liczby dotyczące polskiego udziału. Według statystyk w tym wydarzeniu wzięło udział 4460 tysięcy wystawców z 94 krajów, z czego 61 przedsiębiorstw z Polski. Jak widać Polacy cenią te targi, a prezentacja tam swojej oferty jest dla nich sporą szansą.

 Nowy partner

To już siódmy partner targów Ambiente. Po Danii, Francji, Japonii, Stanach Zjednoczonych, Włoszech oraz Wielkiej Brytanii kolejnym krajem współpracującym została Holandia.

Poszukiwanie nowych partnerów: hoteli, restauracji czy cateringu

Targi we Frankfurcie są wyśmienitą okazją do tego, aby zdobyć klientów wśród hoteli, restauracji, ale i firm cateringowych. To właśnie tam deweloperzy, kupcy, przedstawiciele branży hotelarskiej i gastronomicznej mogą kupić przedmioty będące świeżymi nowinkami. Plusem jest fakt, że produkty można zakupić od razu na targach.

Zmieniający się handel i zamówienia masowe

Na Ambiente 2018 pojawiła się nowość dotycząca zmian w handlu. W hali 4.1 odbywała się specjalny show ewolucji punktu sprzedaży w coś co jest doświadczeniem dla klienta. Warto również zaznaczyć, że targi dóbr konsumpcyjnych są jedną z czołowych lokalizacji zamówień masowych (nie licząc Chin).

 

Polecane artykuły