Współczesna reklama to głównie social media i banery pojawiające się na każdej otwartej witrynie internetowej. Zresztą, kto myśli o klasycznych formach promocji.     Może nawet usłyszysz, że dziś taka reklama nie ma racji bytu. Czy aby na pewno? Prawda jest taka, że Roll Up jest nieśmiertelny!

Roll-Up to nazwa nawiązująca do techniki montażu. Jest to jedna z najprostszych rzeczy z jaką możesz mieć do czynienia. Mówiąc prosto, roll-up rozsuwasz i zahaczasz. Ot cała filozofia.  Roll-up to rozwijana z kasety płachta, a dodatkiem jest stojak. Największym atutem takiej reklamy jest szybkość jej rozłożenia oraz łatwość transportowania.

Odporny materiał

Dobrze zrobiony Roll-up to taki, który wykonany jest z wytrzymałego materiału, a co najważniejsze odpornego na zmywanie. Zazwyczaj składa się on z płótna banerowego, lekkiego aluminium i torby zabezpieczającej. Waga całej konstrukcji waha się między 2,5 kg do 3,5 kg. Nawet mniejsza kobieta poradzi sobie z przenoszeniem instalacji i  jej rozłożeniem.

Wszędzie

Zastanawiasz się czy Roll-up sprawdzi się zarówno na zewnątrz jak i w środku? Gwarantujemy, że taki sprzęt możesz używać wszędzie bez obaw. Jedyną kwestią na jaką należy zwrócić uwagę rozkładając konstrukcję jest powierzchnia, która powinna być w miarę równa.

Wielkość reklamy

Ogromnym atutem Roll-up’a jest to, że zawsze przyciąga uwagę. Oczywiście musi być na nim umieszczona naprawdę idealnie zrobiona grafika. Mimo wszystko, każdy zawsze zauważy taką reklamę. Ponadto, taka instalacja nie zajmuje dużo miejsca. To ważna w szczególności na targach czy konferencji gdzie zazwyczaj mamy ograniczoną powierzchnię.

Estetyczny i efektowny   

Taka promocja bezwątpienia jest esencją estetyzmu. Grafika na Roll-up’ie może być dowolna, a co za tym idzie mamy 100% wpływ na to co na niej jest. Poza tym, kiedy nasza reklama jest zwinięta chroni ją kaseta. Dzięki temu bane się nie niszczy i jest trwały.  

Mobilność, szybkość, bezpieczeństwo

Szybko i wszędzie taki właśnie jest Roll-up’y. Nie mają żadnych ograniczeń, a to prowadzi do przewagi nad takimi reklamami jak na przykład potykacze. Nie tylko łatwo go przewozić i rozłożyć, ale również jest na tyle uniwersalny że można go wielokrotnie używać.

W zakresie bezpieczeństwa Roll-up nie wymaga przeszkolenia od pracowników. Jest on na tyle prosty, że nie powinien nikomu sprawiać problemów, a co ważniejsze zagrażać bezpieczeństwu.

Cena

Zabudowa targowa zazwyczaj wymaga dużych nakładów finansowych i czasu. Mimo wszystko Roll-up również jest wartościowym elementem zabudowy targowej i nie można mu tego z pewnością odmówić. Jego cena jest na każdą kieszeń, a taki wydatek będzie dla nas korzystny.

Roll-up choć już jest klasyczną formą reklamy niewątpliwie jest nieśmiertelny. Inwestowanie w taką reklamę to pieniądze, które zwrócą się w postaci klientów. Roll-up przyciągający ludzi to promocja będąca magnesem na pieniądze. Jeżeli szukasz firmy, która tworzy wytrzymałe Roll-up i nie będziesz musiał obawiać się o jego wykonanie sprawdź ofertę Extend Vison https://www.wystawa.pl/.

Polecane artykuły