Wiemy już, jak planować nasze działania przed targami, zobaczmy, jaką strategię najlepiej przyjąć podczas samej imprezy wystawienniczej oraz tuż po niej. Zachowanie personelu na targach jest kluczem do sukcesu. Poniżej prezentujemy nasze pomysły na to, jak zapewnić sobie powodzenie w tej materii:

Podczas targów

  1. Obsługa: Upewnij się, że wysyłasz odpowiednich ludzi na właściwe targi. Najlepsze osoby to takie, które są zainteresowane całym wydarzeniem, posiadają doskonałą wiedzę o Twoich produktach i usługach oraz potrafią zadawać właściwe pytania… a także na nie odpowiadać!
  2. Stań się godny zapamiętania: Staraj się wybić z tłumu i nie tylko zwracać uwagę, lecz również mile zapisywać się we wspomnieniach swoich gości. Na przykład za pomocą różnych eventów stwórz niezapomniane doświadczenie, o którym Twoi klienci z chęcią będą opowiadać znajomym. Poświęć wiele uwagi prezentacji swojego stoiska, lecz jeszcze więcej – kompetencjom miękkim jego obsługi.

Po targach

  1. Kontakt z klientami: Pamiętaj, by niedługo po targach skontaktować się z wszystkimi klientami, których tam poznałeś (np. wymieniliście się wizytówkami lub tylko danymi kontaktowymi). Tym sposobem sprawisz, że poczują się wyróżnieni i brani na poważnie. W wielu przypadkach tylko dzięki tego rodzaju przypomnieniu nawiązane zostają dalsze relacje biznesowe – pamiętaj, że Twoi klienci to tak samo zajęci ludzie jak Ty.
  2. Śledzenie postępów: Miej też na uwadze systematyczne śledzenie postępów, jakie Twoja firma robi w poszczególnych okresach następujących po targach.

Targi to dla większości firm duża inwestycja. Make that money count! Pamiętaj o prawidłowym przygotowaniu i maksymalnym wykorzystaniu ich potencjału. Każda wydana na to ważne wydarzenie złotówka może wrócić do Ciebie pomnożona! Właściwy cyfrowy marketing i zastosowanie się do naszych rad to sprawdzona recepta na sukces 😉

Zuzanna Żemła, stoisko.pl
Zdjęcie dzięki: drema.pl

Polecane wpisy