Organizujesz event, zapinasz wszystko na ostatni guzik i nastawiasz się, żę z góry wydarzenie będzie sukcesem. Mimo, że wszystko wydaje się być dopracowane, impreza okazuje się dla uczestników nudna. Widać to po osobach zapatrzonych w smartfony, tablety i laptopy, nie wyciągający nic z konferencji.

Wydawać by się mogło, że tym osobom brakuje bodźców, które poruszyłyby ich zainteresowanie. Większość konferencji jest taka sama: rejestracja, prelekcje, między prelekcjami obiad i kawa, after party, widzimy się za rok. Takie schematyczne podejście do tematu może nas zgubić. Co więc zrobić aby nasze wydarzenie nie okazało się klapą?

Po co ludzie przychodzą na event?

Zadałeś sobie kiedyś to pytanie? Błąd! Prawdą jest, że wystarczy włożyć wysiłek w tworzenie efektu WOW na swoich eventach, zorganizowanie ludziom rozrywki, która zaskoczy ich i sprawi, że nie tylko opowiedzą o evencie znajomym, ale także wrócą tu za rok.

Ludzie przychodzą na takie imprezy z kilku powodów:

  • chcę nowej wiedzy i ciekawych prelegentów, czyli pokaż mi kogoś kto ma większą wiedzę niż ja i potrafi mi ją przekazać.Stąd tak ważny jest dobór osób, które mają mieć wykład lub wystąpienie.
  • chcę poznać ludzi, niech w jednym miejscu będzie jak najwięcej ludzi podobnych do mnie. Podzielimy się wiedzą i doświadczeniami.
  • chcę się dobrze bawić, czyli atrakcje. To ważny element każdej konferencji.
  • chcę wiedzieć, co się dzieje, czyli wszelkie zmiany i nowości. Tego nie może zabraknąć!
  • chcę decydować, czyli pozwól na ocenianie prelekcji w ich trakcie, mieć wpływ na kolejną edycję konferencji.

Najtrudniejsze wyzwanie

Organizując takie wydarzenie musisz pamiętać kogo musisz zadowolić. Nie ma trudniejszego wyzwania niż właśnie to:

  • odwiedzających
  • zaproszonych gości i prelegentów
  • wystawców
  • partnerów
  • siebie

Atrakcja, która zapewni zainteresowanie: Wirtualna rzeczywistość

W ostatnim czasie, właśnie ta atrakcja opanowała wszystkie eventy. Jednym słowem okulary Oculus to podstawa każdej udanej imprezy. Jeżeli, chcesz zaskoczyć swoich uczestników zainwestuj właśnie w takie urozmaicenie swojej konferencji. Nie tylko zdobędziesz uznanie uczestników, ale wywindujesz swoje wydarzenie na zupełnie inny poziom.

Polecane artykuły