Twoim głównym zadaniem na scenie targowej jest zabawiać klientów w bardzo specyficzny, zaplanowany sposób. Stwórz zatem obraz swojego uczestnictwa w imprezie tak emocjonujący i dramatyczny, jak najlepszego filmu czy przedstawienia. Przestrzeń Twojego stoiska pełni rolę sceny. Stwórz pokaz, który zainteresuje klientów i przyciągnie ich na Twoje stoisko, a co więcej, każe czekać na ciąg dalszy…

Skuś poprzez swoją stronę internetową

Możemy oddziaływać na potencjalnych uczestników targów za pomocą strony internetowej, zarówno przed rozpoczęciem, jak i w trakcie targów. Skierujmy ich na swoje strony www za pomocą różnych nośników marketingowych – zaproszenia listowe, e-mail, fax, reklama, etc. Wszystko jednak musi być przesiąknięte elementami zabawy. Użyjmy gier komputerowych w celu przekazywania informacji, edukowania, ułatwienia dostępu do naszych produktów czy usług. Spróbujmy zwabić ich na stoisko, proponując odbiór nagrody za zwycięstwo w dostępnej na stronach grze. Ta sama działalność powinna być równocześnie prowadzona w hali targowej dla tych, którzy nie wiedzieli o naszej stronie www, bądź nie mieli do niej dostępu przed przyjazdem na targi.

Spraw, aby Twoje wystąpienie było zabawne

Zabawy, konkursy, klowni, kukiełki, magicy – to jedynie kilka propozycji na wprowadzenie elementów rozrywki na stoisko targowe. Nie skupiajmy się wyłącznie na prezentacji własnych produktów. Stoiska na których znajdują się nieruchome przedmioty są nudne i z pewnością nie przyciągną uwagi potencjalnych klientów. Wprowadzenie na stoisko zamieszania sprawi, że będziemy mieć w zasięgu ręki klientów licznie tłoczących się wokół ekspozycji targowej.

Dbaj o wolną przestrzeń na stoisku

Musimy zadbać o wystarczająco dużo miejsca na stoisku, aby w odpowiedni sposób przyjąć zwiedzających. Nie wypełniajmy szczelnie przestrzeni targowej swoimi produktami. Zatłoczone stoisko nie ułatwia klientom swobodnego poruszania się po nim i dezorientuje, utrudnia skupienie uwagi na poszczególnych produktach. Należy je zatem rozmieścić w taki sposób, aby wszystko było dobrze widoczne. Stwórzmy stoisko przestrzenne i przyjemne. Postarajmy się także o odpowiednie oświetlenie, łatwe do zauważenia logo oraz przykuwającą uwagę grafikę.

Wprowadź trochę emocji do reklamy

Nasze przedtargowe działania powinny odzwierciedlać podekscytowanie, kreatywność oraz charakter udziału w imprezach targowych. Przyjrzyjmy się, jak producenci filmów czy musicali reklamują swoje dzieło. Wprowadźmy jak najwięcej podobnych elementów, odpowiadających naszej kampanii marketingowej, jak również sposobowi prezentowania oferty na targach.

Zdjęcie dzięki: fluentu.com

Polecane wpisy