O tym, jak ważny jest odpowiedni wybór targów, które pasują do odbiorców oraz o tym, czym są targi dla firmy opowiedziała Magdalena Kajor z firmy Moss Decor, która oferowała klientom wyjątkowy produkt na targach HoReCa w Krakowie.

 

Dzień dobry, Czy Państwa firma często prezentuje się na tego typu targach?

Na tego typu targach jesteśmy pierwszy raz, wcześniej prezentowaliśmy się na targach budowlanych i ogrodniczych. Zainteresowanie naszą ofertę tutaj jest jednak znacznie większe.

Czyli należy wybrać dobry target i sukces jest gwarantowany?

Target jest najważniejszy. Gwarancji sukcesu nigdy nie ma, ale jesteśmy dobrej myśli.

Efektowne stoisko przyciąga do państwa klientów?

Mamy innowacyjne wyposażenie. Nasz asortyment jest nowością na polskim rynku, zagranicą jest tego więcej i jest zainteresowanie naszym stoiskiem.

Targi są więc sposobem na zainteresowanie jak największej liczby osób?

Tak i do tego wypromowania produktu. Trzeba uświadomić ludzi, że jest coś takiego jak prawdziwy mech do dekoracji wnętrz. To chrobotek reniferowy, który naturalnie występuje w tajdze i jest przysmakiem reniferów.

Udało się już coś dzisiaj pohandlować?

Zainteresowanie jest spore, dużo kontaktów rozdanych i zobaczymy co z tego z tego będzie!

Dziękuję bardzo za rozmowę.

Polecane artykuły