VR to jeden z najmodniejszych tematów.  Wiele specjalistów od technologii zachwyca się VR-em twierdząc, że przyniesie on prawdziwą rewolucję w sposobie konsumowania treści. VR można wykorzystywać w prezentacjach i to z jakim skutkiem!

VR w prezentacji pomoże zwalczyć stres przed trudnymi wystąpieniami

VR mógłby pomóc zwalczyć stres przed publicznymi wystąpieniami. Przykładem tego może być Speech Center VR, która pomaga zmierzyć się twarzą w twarz z różnymi scenariuszami wygłaszania prezentacji. Do wyboru mamy kilka różnych scenariuszy. Możemy wczytać swoją prezentację w formacie PDF i wygłosić ją przed kilkuset osobowym tłumem na wielkiej auli, w studiu telewizyjnym czy tuż przed grupką dziennikarzy, która osacza nas mikrofonami z każdej strony. Idealne rozwiązanie dla osób, które nie potrafią sobie radzić ze stresującymi sytuacjami.

VR w prezentacji przewyższa power point

VR w prezentacji z sukcesem zastąpi tradycyjne, nudne i oklepane formy prezentacji dla klientów jakimi niewątpliwie są prezentacje w powerpoint. Nowoczesne przedstawienie przekona klienta do naszej oferty, gdy w namacalny sposób przeniesiemy go do świata naszych rozwiązań, a nie tylko będziemy je pokazywać na płaskim wycinku ekranu, na który pada obraz z projektora. Dzięki goglom  nic nie rozprpszy jego uwagi, ale również jego mózg przyswoi w świecie VR znacznie więcej informacji niż w przypadku korzystania z tradycyjnych prezentacji 2d. To naprawdę działa. Wirtualna rzeczywistość skutecznie sprzedaje.

VR w prezentacji skuteczniejszy niż filmy

Filmy na prezentacji to ciekawy element, ale nie zawsze sprawi zamierzone efekty. VR spowoduje, że widz w pełni zaangażuje się w przekaz jaki do niego kierujemy w filmie 360. A gdyby tak sprawić, że film otaczałby widza z każdej strony? Dzięki tej technologii możemy naszego klienta wrzucić  w sam środek opowiadanej historii i sprawić, by w pełni emocjonalnie zaangażował się on w prezentowany mu przekaz. Niewątpliwie zwiększamy tym naszą przewagę.

VR to nie zabawka

Pierwotnie wirtualna rzeczywistość była kierowana na rynek graczy gier komputerowych. Możemy stwierdzić ze 100 proc. Pewnością, że VR to nie chwilowa moda czy technologiczna zabawka.. Wielkie koncerny i największe firmy produkujące sprzęt elektroniczny inwestują gigantyczne pieniądze w tę technologię i na spektakularne efekty nie będziemy musieli długo czekać.

VR w prezentacji to dobry ruch jeżeli nie wiemy jak zaskoczyć naszego klienta. W szczególności takiego z którym układa nam się już wieloletnia współpraca. Poza tym rozwój firmy to również rozwój używanej w niej tchnologii.

Polecane artykuły