Jakie są najnowsze techniki, których organizatorzy eventów używają, by zapewnić odwiedzającym oraz wystawiającym się jak najlepsze doświadczenia? Najlepsi administratorzy hal targowo-wystawienniczych dzielili się doświadczeniami i pomysłami na konferencji w holenderskim Utrechcie w dniach 23–24 marca.

Event zatytułowany „Obiekt przyszłości: umożliwianie perfekcyjnego konsumenckiego doświadczenia”  był otwarty zarówno dla członków UFI, jak i ludzi niezrzeszonych.  Wydarzenie odbyło się w czasach, gdy obiekty przestają pełnić funkcję wyłącznie przestrzenną; obecnie wymaga się, by lokalizacje skupiały się na satysfakcji konsumentów.

Salvador Tasque z Fira Barcelona oraz wiceprzewodniczący Komisji UFI ds. Operacji i Usług opisał konferencję jako „inspirującą dla każdego, kto chce poznać sposoby tworzenia lepszego doświadczenia konsumenckiego w obiektach”.

Jedną z głównych atrakcji było ogłoszenie trzech zwycięskich inicjatyw wytypowanych w ramach UFI Operations and Services Award 2017.

W ciągu tych dwóch dni w Utrechcie można było doświadczyć międzynarodowej „burzy mózgów”!

Dwoma głównymi tematami podejmowanymi podczas wydarzenia były:

  1. Technologia zmienia oczekiwania: jak wykorzystać to na naszą korzyść? – prezentacja przygotowana przez Friedricha Ostermanna, partnera i cyfrowego architekta z IPM United GmbH.
  2. Co sprawia, że obiekt jest atrakcyjny z perspektywy konsumenta? – zróżnicowane grono organizatorów targów dzieliło się pobudkami przy wyborze perfekcyjnego obiektu.

Źródło: ufi.org
Tłumaczenie: Szymon Kowalczyk
Zdjęcie dzięki: gmp-architekten.com

Polecane wpisy