gardenia_01

1. Zrób research: Czy targi przyciągną dużą liczbę osób z naszej grupy docelowej?

2. Daj sobie wystarczająco dużo czasu. Zaplanowanie i przygotowanie do ważnych targów może trwać 12 do 18 miesięcy.

3. Zaangażuj w procesie planowania osoby zajmujące czołowe miejsca w firmie. Otrzymasz lepsze wyniki przy pracy zespołu, jeśli zobaczą, że szefostwo wspiera ich wysiłki.

4. Wyślij przypomnienia e-mail do lojalnych klientów na kilka dni przed targami, z nadzieją zobaczenia ich przy swoim stoisku.

5. Zdefiniuj cele i zadania przed podjęciem decyzji o udziale w imprezie.

6. Wyślij wystarczająco dużo ludzi w celu zapewnienia odpowiedniego pokrycia przez całe show.

7. Daj każdemu z pracowników stoiska szczególną rolę. Niech każdy ma jasno określone zadania.

8. Ważne by dobrze się prezentować. Dobre maniery i właściwy języka ciała to podstawa.

Powodzenia!

Polecane wpisy