20 czerwca 2016 roku liderzy przemysłu wystawienniczego z Europy oraz ze świata spotkają się na Otwartym Seminarium w Paryżu i Bazylei, aby przedyskutować Wyzwania Zmiany [ang. Challenge of Change]. Blisko 180 profesjonalistów z 25 krajów uczestniczyć będzie w organizowanym przez UFI trzydniowym Europejskim Kongresie w Bazylei w Szwajcarii.
Otwarte Seminarium UFI cechuje zróżnicowany program; jego delegaci wysłuchają prezentacji specjalistów z branży, a ma to sprowokować dyskusję dotyczącą kwestii wspólnego interesu światowych organizacji wystawienniczych oraz sieciowych.
Huib van Bockel, lider marketingu cyfrowego i mediów w Tenzing, przyjrzy się temu, w jaki sposób firmy mogą zrobić użytek z mediów społecznościowych w celu zwiększenia zasięgu swych marek. Zbada, czy social marketing jest przyjazny – czy też wrogi – wystawom i targom.
Naukowiec społeczny i behawioralny, Tessa van Asselt, w imieniu całej generacji podzieli się oczekiwaniami pokolenia Y, dotyczącymi branży wystawienniczej dziś oraz w przyszłych latach.
Ekspert od innowacji, dyrektor IoT Emear & openBerlin Innovation Center Bernd Heinrichs rzuci nieco światła na zmiany możliwe dzięki – oraz wymuszone przez – digitalizację. Wierzy on, że nigdy nie było lepszej pory na rozwiązanie trudnych wyzwań w biznesie i społeczeństwie za pomocą technologii.
Podczas obiadu 21 czerwca Jonas Ridderstrale, gościnny profesor w Ashridge Business School, poprowadzi wykład na temat wyzwań stawianych przez zmiany i spotka się z uczestnikami.
Cyfryzacja przekształca różne przemysły zupełnie indywidualnie; marketing produktów stawia coraz większe wyzwania z powodu coraz większego rozdrobnienia podróży klientów, osiągającego obecnie wyżyny kompleksowości. Stephan Peyer z MCH Group SA podzieli się swoją opinią na temat żywego marketingu i jego wagi dla marketingowców. W międzyczasie Andreas Stammnitz, dyrektor biznesu cyfrowego w dfv media group, zaprosi delegatów na podróż do cyfrowej przyszłości.
„Twarzą w twarz z nowymi wyzwaniami: podnosząc poziom ochrony dla wystaw” to temat, który drugiego dnia eventu zostanie podniesiony przez Giacomo Lucchiniego, szefa Fiera Milano SpA. Na podstawie doświadczeń wyniesionych z Expo 2015, ta sesja zaoferuje wgląd w bezpieczeństwo wyzwań, przed jakimi stoi dziś branża wystawiennicza.
Seminarium skończy się interaktywnym panelem dyskusyjnym o kwestiach bezpieczeństwa miejsc, poprowadzonym przez ekspertów: Loya Joon How, menedżera generalnego Impact Exhibition and Convention Center, Giacomo Lucchiniego i Patrica Sjoberga, prezesa Stockholmsmassan.
Rowena Arzt, dyrektor biznesu z UFI poprowadzi delegatów przez dwa dni ciekawych i ekscytujących dyskusji na gorące w branży tematy.
Nowy dodatek do tegorocznego seminarium w Bazylei to uruchomienie Klubu Biegaczy UFI. UFI zaprasza wszystkich zainteresowanych ćwiczeniami do dołączenia przed oficjalnym programem do grupy zmotywowanych biegaczy. „UFI Running Club” spotka się znów podczas 83. Kongresu w Szanghaju w listopadzie tego roku.
Kai Hattendorf, dyrektor zarządzający UFI, komentuje:
„Wydarzenia UFI zawsze spotykają się ze zrozumieniem i są doceniane za wyjątkowe środowisko sieciowe oraz elastyczny program, skupiający się na najnowszych rozwiązaniach wśród profesjonalistów wystawienniczych; 2016 Otwarte Seminarium w Europie jest całkowicie skoncentrowane na potrzebach delegatów. Z pewnością będzie to ekscytujące i pouczające kilka dni.”
Eksperci przemysłu będą mogli podzielić się wiedzą i informacją, wymienić praktykami i stworzyć możliwości biznesowe przy wielu okazjach podczas wydarzenia. Jest ono możliwe dzięki wsparciu Diamentowych Sponsorów UFI. Otwarte Seminaria UFI odbywają się co roku w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz okolicach Azji i Pacyfiku. Celem tych regionalnych kongresów jest zachęta do wymiany wiedzy pośród profesjonalistów w zakresie międzynarodowej współpracy w biznesie wystawienniczym. Seminaria otwarte są dla wszystkich.
Zdjęcia dzięki: mch-group.com
Tłumaczenie ze strony ufi.org: Zuzanna Żemła, stoisko.pl