Kontynuujemy wywiad z Bogusławem Zalewskim – dziś pytamy go o to, co sądzi na temat organizowania show dla zwiedzających na targach.

Stoisko.pl: Przeprowadziliśmy sondę wśród użytkowników naszego portalu, z pytaniem co skłania ich do wizyty na stoisku (wyniki sondy poniżej). Okazało się, że 33% przyciągnie do stoiska multimedialny pokaz produktów, ale kolejne 30% wybierze stoisko gdzie odbywa się show z udziałem atrakcyjnych tancerek. Co Pan sądzi o tym zjawisku? Uczestniczymy w targach w celach rozrywkowych?


Bogusław Zalewski: Są różne kategorie zwiedzających. Profesjonalni i mniej profesjonalni. Niezależnie od wysiłku organizatora skierowanego na zapraszanie profesjonalistów, z których obecności najbardziej cieszą się wystawcy, zawsze jest trochę osób  z grona tzw szerokiej publiczności. Ci kierują się różnymi motywami. Nie powinno to dziwić. Zwłaszcza na targach otwartych szeroko  bez wyrażnego profilowania.

Aby uniknąć osób postronnych organizuje się tzw targi kontraktacyjne – wstęp dla zaproszonych handlowców  wyłącznie bez żadnych wyjątków. Ale na przykład moto show, targi wizerunkowe, fitnesowe itp. kierują swoja ofertę szeroko i mają publiczność kierująca się różnymi zainteresowaniami. Nic w tym złego.

Poprzednie pytanie: Czy polskie firmy wiedzą jak przełożyć udział w targach na sukces ekonomiczny?”

Wyniki sondy:

————————————————————————————————————————————————–

Polecane artykuły