W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych i dofinansowaniom do działań eksportowych.
5 czerwca 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie podczas Expo Marketing będziemy mogli posłuchać m.in. wykładów o tym, jak planować udział w targach oraz jak efektywnie wykorzystać narzędzia marketingowe, dowiedzieć się, jak wejść na wybrane rynki, a także zasięgnąć informacji o możliwościach dofinansowania do udziału w imprezach wystawienniczych. Tematy wykładów i paneli dyskusyjnych to:
- „Jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Ciebie i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele?”, Jerzy Osika, prezes Promedia
- „W jaki sposób wykorzystać optymalnie e-marketing i media społecznościowe, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?” Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger
- „Jak zaaranżować stoisko targowe, by klienci chcieli je odwiedzić i dobrze się na nim czuli?” Jacek Kisiała, prezes Extend Vision
- „Targowa – wirtualna i poszerzona rzeczywistość”, Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media
- „Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce”, Patryk Wierniuk, head of business development, IMS
- „Skuteczne targowe techniki obsługi klienta”, Jerzy Osika, prezes Promedia
- „ Wykorzystaj zalety event marketingu, by spotkanie z klientami było wyjątkowym przeżyciem i budowało trwałe relacje” – panel dyskusyjny, moderator Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meeting Planner
- „Hongkong – centrum wystawiennicze Azji”, Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office
- „Imprezy targowe szansą na wejście na rynki Azji Środkowej i Syberii”, Piotr Guzowski, prezes Polsko-Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
- „Francuskie uniwersum targowe”, Andrzej Bereda, szef firmy Międzynarodowe Targi Francuskie
- „Z jakich dofinansowań do działań eksportowych warto skorzystać?”, Jarosław Słomka, business development manager, Tribuo
- „Jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach?” – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia
Oprócz udziału w wykładach, będzie można skorzystać z indywidualnych porad organizatorów targów, firm oferujących profesjonalną zabudowę targową, dostawców usług marketingowych i ekspertów od dofinansowań. Udział w Expo Marketing jest bezpłatny, trzeba tylko zarejestrować się najpóźniej do 4 czerwca na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/
Termin: 5 czerwca 2019
Miejsce: Warszawa, Centrum Praskie Koneser – Butelkownia
Partner Główny: Centrum Praskie Koneser. Partnerzy: Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promosalnos, Międzynarodowe Targi Francuskie, Extend Vision, Interior Design Forum.
Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Izba Gospodarcza, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Izba Bawełny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
Patroni Medialni: Rzeczpospolita, Fashionbusiness.pl, Ambiente, OOH Magazine, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Ambiente.info.pl, AlertWeb, Cena Biznesu, MeetingPlanner.pl, Stowarzyszenie Polskich Mediów, TTG Wiadomości Gospodarcze, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, Confero.pl, PrzeglądHandlowy.pl, Tygrysy Biznesu, Event Katalog, Gifts Journal, Modna Bielizna, Stoisko.pl
Sponsorzy Upominków: Cydr Lubelski, Browar Tenczynek, Moodo, Pilomax.