Backlight
Efekt WOW to określenie używane, gdy coś przekracza nasze oczekiwania, zaskakuje nas pozytywnie i wywołuje silne, pozytywne emocje. To moment, kiedy mówimy „Wow, tego się nie spodziewałem!”. Jest to zazwyczaj związane z czymś wyjątkowym, oryginalnym, innowacyjnym, to klucz do sukcesu na każdym wydarzeniu, ponieważ pozwala wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Wyobraźmy sobie, że nasze stoisko jest jak wizytówka firmy na najważniejszym spotkaniu. Czy chcemy, aby była zwyczajna, czy raczej wyjątkowa i zapadająca w pamięć? Efektowne stoisko to nie tylko ładny wygląd, ale przede wszystkim narzędzie marketingowe, które zwiększy skuteczność naszych działań.
Jednym z elementów które zrobią ten efekt jest światło!
Podświetlane plansze i ściany to strzał w dziesiątkę, jeśli zależy Ci na tym, aby twoje stoisko wyróżniało się i przyciągało uwagę. Światło sprawia, że Twoje materiały marketingowe stają się bardziej widoczne i zapadają w pamięć, o wiele lepiej zwracają uwagę niż zwykłe wydruki .
Ekrany i ściany LED
Zwiększenie budżetu umożliwi zastosowanie ścian diodowych, na których można wyświetlać dynamiczne animacje, co dodatkowo podkreśli atrakcyjność stoiska. Ściany LED (ang. light-emitting diode) mogą pełnić funkcję zarówno tła, jak i samodzielnego elementu ekspozycyjnego.
Hologramy 3D
W celu wzbogacenia aranżacji, można zastosować wiatraki holograficzne 3D. Ich trójwymiarowy efekt, tworzący iluzję rzeczywistych obiektów, przyciąga wzrok i zapada w pamięć. To innowacyjny sposób prezentacji produktów lub obracającego się loga.
Litery przestrzenne
Logo lub hasła warto wykonać ze styroduru; to nadal popularne rozwiązanie w branży reklamowej. Dzięki swojej lekkości, łatwości obróbki i przystępnej cenie, są idealnym materiałem do tworzenia przestrzennych napisów i logotypów.
Loga ze styroduru doskonale sprawdzą się na wydarzeniach jednorazowych, takich jak targi czy konferencje. Dzięki dużym formatom i niskiej wadze, łatwo je wyeksponować. Jeśli zależy Ci na oryginalnym i przyciągającym uwagę logo, styrodur pozwoli Ci na stworzenie nietypowych kształtów. A jeśli masz ograniczony budżet, to rozwiązanie będzie dla Ciebie szczególnie atrakcyjne.
Atrakcje na stoisku
Innym rozwiązaniem jest stworzenie atrakcji, która przyciągnie uwagę klienta i zachęci go do dłuższej rozmowy na temat oferowanych produktów, wyróżniając się na tle konkurencji. Doskonałym przykładem jest stoisko firmy Avri, producenta i dystrybutora OZE (Odnawialne Źródła Energii), gdzie odwiedzający mogli wziąć udział w wyścigach samochodów zdalnie sterowanych.
Dzięki wykorzystaniu tych technologii można osiągnąć lepsze efekty marketingowe, takie jak wzrost sprzedaży, pozyskanie nowych klientów czy budowanie pozytywnego wizerunku marki. Inwestycja w wysoką jakość i rodzaj oświetlenia oraz wprowadzenie atrakcji na stoisku to inwestycja w przyszłość twojego biznesu. Nasze rozwiązania są nie tylko efektowne, ale także trwałe i energooszczędne.
Dariusz Cyran Graphic Designer | Grupa Graficzna ExtendVision.pl