Dlaczego Twoi Klienci czekają w kolejce przy recepcji po to by tylko zasięgnąć informacji? Pozwól Klientowi dokonywać świadomego wyboru i daj mu narzędzie, dzięki któremu oboje zaoszczędzicie czas i nerwy. Multimedialny Kiosk Informacyjny to nic innego niż nowe, bezosobowe, stanowisko obsługi Twojego Klienta.
Multimedialne Kioski Informacyjne są bardzo atrakcyjnym, przyciągającym uwagę Państwa Klienta nośnikiem reklamy i danych. Dzięki swym niewątpliwym zaletom stanowią coraz częstsze wyposażenie stoisk na targach i wystawach. Prosta, intuicyjna obsługa polegająca na dotykaniu ekranu i w ten sposób porozumiewaniu się z komputerem umieszczonym w kiosku sprawia, że nawet osoby nie mające doświadczenia w pracy na komputerze nie będą miały żadnych problemów z korzystaniem z kiosku.Technologie stosowane przez Telbud Electronics przy instalacji Elektronicznego Kiosku Informacyjnego dają możliwość podjęcia przez system interakcji z użytkownikiem. Dzięki zastosowaniu wbudowanego w kiosk dotykowego ekranu Klient sam dokonuje wyboru. System rozpoznaje dotyk Klienta i podejmuje zaprogramowane wcześniej akcje. Czas potrzebny systemowi na odebranie żądania Klienta i podjęcie interakcji to ułamek sekundy.

Oferowane Multimedialne Kioski Informacyjne posiadają następujące zalety:

  • Bardzo atrakcyjny, prestiżowy i nowoczesny wygląd,
  • Doskonały nośnik reklamy i informacji dla Państwa Klientów,
  • Prosta, intuicyjna obsługa,
  • Bezpieczeństwo danych zawartych w kiosku,
  • Bezawaryjność.

Multimedialny Kiosk Informacyjny to urządzenie wolnostojące lub wbudowane w ścianę, z którym, Państwa Klienci będą się komunikowali przeglądając prezentacje Państwa produktów i usług. Kiosk zapewnia błyskawiczną obsługę Klienta oraz dostęp do usług internetowych i wybranych usług telefonii GSM.

Multimedialny Kiosk Informacyjny jest to urządzenie uniwersalne. Może być on wyposażony w drukarkę (umożliwiającą np. druk kuponów konkursowych), czytnik kart magnetycznych, chipowych albo kodu kreskowego (np. do obsługi programów lojalnościowych), czujnik ruchu (umożliwiający np. automatyczne odtwarzanie komunikatu głosowego do przechodzącego obok Klienta). Oferowany przez Telbud Electronics Multimedialny Kiosk Informacyjny jest urządzeniem modularnym, dzięki czemu możliwa jest indywidualna aranżacja wybranych modułów, ich dowolne łączenie lub późniejsza rozbudowa.

Multimedialne Kioski Informacyjne mogą pracować jako samodzielne jednostki, w których aktualizację prezentowanych treści i zebranych danych wykonuje się o określonej porze poprzez łącze internetowe. Możliwe jest również zarządzanie ich pracą za pomocą aplikacji serwera sieci lokalnej – rozwiązanie najczęściej stosowane jest w przypadku całego systemu kiosków rozmieszczonych w jednym budynku.

Multimedialne Kioski Informacyjne pozwalają na:

  • Zmniejszenie kosztów administracyjnych – to mniejsza liczba personelu zaangażowanego bezpośrednio w działania promocyjne, sprzedaż, obsługę.
  • Zwiększenie jakości i efektywności prowadzonych promocji.
  • Raportowanie – generowanie raportów dotyczących aktywności konkretnego kiosku, w tym jego klientów, realizowanych transakcji oraz innych raportów, zaprojektowanych przez administratora kiosków.
  • Kształtowanie wizerunku firmy – zwiększenie prestiżu firmy, budowanie nowychkanałów dystrybucyjnych, innowacyjność przekazu reklamowego.
  • Multimedialne kioski internetowe wspaniale nadają się do przeprowadzania kilkudniowych promocji, które można w szybki sposób zamienić na inne, bez dodatkowych kosztów i straty czasu.

Multimedialne Kioski Informacyjne doskonale pełnią funkcję:

  • SPRZEDAŻY – klient może w jednym miejscu obejrzeć produkt, zapoznać się z informacją o nim, a następnie zakupić go dokonując płatności za pomocą kart kredytowych, itp.,
  • PROMOCYJNE – interaktywny kiosk zaopatrzony w drukarkę, czytnik kart magnetycznych staje się doskonałym narzędziem pomocnym przy organizowaniu i obsłudze programów lojalnościowych, gdzie klient może w jednym miejscu sprawdzić swój aktualny stan punktów na koncie, obejrzeć produkty dostępne w programie lojalnościowym oraz wymienić je na konkretny produkt,
  • PUNKTY INFORMACYJNE – miejsce, gdzie klient będzie mógł w prosty sposób uzyskać odpowiedź na nurtujące go pytanie dotyczące np. Centrów handlowych, Banków, instytucji finansowych, kin, teatrów, supermarketów. Jest to doskonałe uzupełnienie działów obsługi Klienta.
  • KOMUNIKACYJNE – dostęp do Internetu, poczty elektronicznej, zasilanie pre-paid’owych kart telefonicznych, wysyłanie wiadomości SMS itp.
  • DODATKOWE – autoryzacja dostępu i rozliczanie czasu pracy w firmie, druk paragonów, telefon, video-telefon, systemy dysponenckie i kolejkowe dla urzędów bądź instytucji.

Ewentualne pytania odnośnie Multimedialnych Kiosków Informacyjnych proszę kierować do naszego Specjalisty, Pana Macieja Chojnackiego – Dyrektora Telbud Electronics.

Polecane artykuły