Stoisko jest otwarte. Nie ma żadnych barier, idąc od razu wszystko widać i to na pierwszy rzut oka zachęca klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą – powiedziała Sandra Wenecka z firmy Caffe Aloia w czasie targów HoReCa w Krakowie.
Jak przyciągacie Państwo klientów do Waszego stoiska?
Myślę, że dużą rolę odgrywa reklama, mieliśmy hostessę, która roznosiła ulotki i zapraszała klientów, a także nowość na rynku, którą oferujemy, czyli krem kawowy na zimno.
A wygląd stoiska?
Też, jak najbardziej. Stoisko jest otwarte. Nie ma żadnych barier, idąc od razu wszystko widać i to na pierwszy rzut oka zachęca klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą.
Jesteście częstymi gośćmi na targach?
W Polsce jesteśmy pierwszy raz, dopiero wchodzimy na polski rynek.
A oprócz targów jakie są inne sposoby promocji produktu?
Tak, jest strona internetowa, są też ulotki, a także można się kontaktować z naszymi przedstawicielami.
Dziękuję bardzo za rozmowę.