Stoisko jest otwarte. Nie ma żadnych barier, idąc od razu wszystko widać i to na pierwszy rzut oka zachęca klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą – powiedziała Sandra Wenecka z firmy Caffe Aloia w czasie targów HoReCa w Krakowie.

 

Jak przyciągacie Państwo klientów do Waszego stoiska?

Myślę, że dużą rolę odgrywa reklama, mieliśmy hostessę, która roznosiła ulotki i zapraszała klientów, a także nowość na rynku, którą oferujemy, czyli krem kawowy na zimno.

A wygląd stoiska?

Też, jak najbardziej. Stoisko jest otwarte. Nie ma żadnych barier, idąc od razu wszystko widać i to na pierwszy rzut oka zachęca klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą.

Jesteście częstymi gośćmi na targach?

W Polsce jesteśmy pierwszy raz, dopiero wchodzimy na polski rynek.

A oprócz targów jakie są inne sposoby promocji produktu?

Tak, jest strona internetowa, są też ulotki, a także można się kontaktować z naszymi przedstawicielami.

Dziękuję bardzo za rozmowę.

Polecane artykuły