Podłoga interaktywna iFoot.pl to jeden z rodzajów reklamy, która staje się coraz bardziej popularna na wszelkiego rodzaju targach i imprezach wystawienniczych.
Do tej pory na słowo podłoga interaktywna większość ludzi reagowała pytaniem: „a co to takiego?”. Dzisiaj to się zmienia. „Pojawiamy się na coraz większej liczbie targów i różnych imprez, a nasz nowy system iFoot.pl robi prawdziwą furorę” – mówi Wojciech Sikociński z firmy HiMedia, która jest liderem w wynajmie i sprzedaży podłogi interaktywnej na polskim rynku.
Interaktywne quizy, gry, animacje reklamowe na podłodze o wymiarach nawet 4 na 3 metry stają się atrakcją każdych targów. Przechodzący ludzie mogą odgarniać ruszające się kwiatki, odganiać pływające po nieistniejącym basenie ryby bądź deptać krety w interaktywnej grze. Zdecydowanie najpopularniejszym efektem wydaje się być interaktywna piłka nożna, w którą może zagrać każdy niezależnie od wieku i rodzaju obuwia. Ale to nie koniec możliwości. „System iFoot.pl jest bardzo elastyczny, możemy przygotować dowolną animację reklamową. Ogranicza nas tylko wyobraźnia naszych klientów.” – mówi z uśmiechem na ustach Wojciech Sikociński.
Kiedy rynek wystawienniczy staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klient bardziej wymagający, firmy szukają sposoby żeby wyróżnić się z tłumu. Wydaje się, że dzisiaj nie wystarczy już schludne stoisko, stolik z ulotkami, 2 telewizory plazmowe i uśmiechnięta hostessa. Potencjalny klient wychodzący z targów nie potrafi wymienić kliku firm, których stoiska widział, a na targach było ich kilkaset. Ten problem rozwiązuje podłoga interaktywna, której reklamowy przekaz zapada klientom w pamięć na długo, gdyż ukryty jest on pod postacią interaktywnej gry bądź zabawowej animacji.
Produkt jest przeznaczony dla firm, które chcą się wyróżnić od konkurencji i zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów.
„Ludzie nie przechodzą obok podłogi obojętnie. Jej po prostu nie da się nie zauważyć. To przełom w reklamie. Teraz klient może bawić się reklamą, dzięki czemu przestaje ona być natrętna i nieskuteczna.” – dodaje Wojciech Sikociński.
Firma HiMedia.pl zajmuje się wypożyczaniem i sprzedażą systemu interaktywnej podłogi. Ze swojej strony oferuje doradztwo w najlepszym ulokowaniu systemu i zapewnia zamontowanie podłogi w konkretnym miejscu. Dodatkowo zajmie się przygotowaniem animacji reklamowych, jakie zażyczy sobie klient.
Dzięki podłodze interaktywnej rynek wystawienniczy robi się ciekawszy. Firmy przygotowują klientom coraz to nowsze atrakcje, dzięki czemu targisą bardziej interesujące.
Dystrybutor: dystrybutorem podłogi interaktywnej iFoot.pl jest firma HiMedia.pl
Zdjęcia: www.ifoot.pl