Co dobre szybko się kończy. Kończy się także nasza wycieczka po stoiskach targowych. Ale zakończymy ją na nietypowym stoisku firmy Studio55 i rozmową z jej dyrektorem handlowym, Maciejem Staciwą.

Państwa stoisko jest dość niezwykłe. Przede wszystkim rzucają się w oczy jego rozmiary. Czy wielkość stoiska i jego oryginalność przyciąga do Państwa odwiedzających?

Wiadomo, że im większe stoisko, im bardziej kolorowe, tym większą liczbę odwiedzających przyciągnie. Nasze stoisko jest adekwatne do tego, jaki produkt oferujemy naszym klientom. W związku z tym, chcemy zaprezentować jak najbardziej naszą ofertę. Stoisko, jest także naszym produktem, który oferujemy klientom. Z drugiej strony hala jest także wysoka, więc jeśli nie możemy wykorzystać jej na powierzchni poziomej, wykorzystujemy ja w pionie i rozbudowujemy nasze stoisko w górę.

Czy to jest Państwa sposób na dotarcie do klientów podczas targów i przyciągnięcie ich do stoiska?

Podczas targów nie liczymy na to, że podpiszemy zamówienia na produkty i kontrakty. Bardziej zależy nam na kwestii wizerunkowej. Chcemy pokazać nasz produkt i to co robimy odwiedzającym targi, żeby zaprezentować nasze portfolio, nasze produkty i to jak dużo jesteśmy w stanie zrobić. Bardzo dużo osób nie ma tej świadomości czym się zajmujemy i poprzez wystawienie się na targach chcemy podnieść świadomość naszej marki.

A co można znaleźć wśród Państwa produktów?

Studio55 jest producentem pneumatycznych nośników reklamowych, to jest naszą główną działalnością. W skład tych nośników wchodzą bramy, balony, namioty pneumatyczne i różnego rodzaju nośniki niestandardowe, na przykład odwzorowujące produkty klientów. Zakres naszych usług jest dość szeroki, w związku z tym, każdy klient, który do nas przychodzi z pewnością znajdzie coś dla siebie. Muszę tutaj też podkreślić, że jednocześnie jesteśmy drukarnią i wszystkie nasze produkty sami u siebie drukujemy. Mamy dość szeroki park maszynowy, dzięki czemu jesteśmy także drukarnią wielkoformatową. Dlatego właśnie możemy zaspokoić potrzeby wielu klientów.

Nasze stoisko jest także skonstruowane w taki sposób, że jeśli je obejdziemy, to zobaczymy z każdej strony inny zakres usług, które oferujemy.

Jak duże jest zainteresowanie ze strony odwiedzających targi?

Stoisko wyróżnia się na tle innych przez to, że nie jest to tradycyjna zabudowa targowa. W związku z tym, zainteresowanie wśród odwiedzających targi jest bardzo duże. Nasze stoisko poza samą swoją wielkością przyciąga także kształtem czy kolorowymi światłami. To stoisko żyje! I to jest odpowiedni sposób na przyciągnięcie gości targowych do naszej firmy.

Dziękuję za rozmowę.

Polecane artykuły