Close-up of male hands with pen over document

Ile razy wracaliście z wyjazdu służbowego niespokojni, zmartwieni i niepewni, czy wszystko poszło tak, jak powinno? Bo na pierwszy rzut oka niby prezentacja firmy się udała, ale czy nie przeoczyliście przypadkiem tej jednej okazji? Czy daliście z siebie wszystko? Zmęczeni powtarzacie w myślach wciąż te same, najbardziej zapadłe w pamięć momenty, na próżno próbując poukładać sobie w głowie cały przebieg targów, od początku do końca… Mamy dla Was małą ściągawkę! Przedstawiamy 30 pytań podsumowujących udział w imprezie targowej. Mamy nadzieję, że odpowiadając na nie bardziej świadomie niż kiedykolwiek wpłynie na zwiększenie efektywności udziału w kolejnej edycji targów.

    • Jaki był nasz główny cel uczestnictwa w targach?
    • Jak oceniamy nasz udział, biorąc pod uwagę ustalone wcześniej cele?
    • Które z prezentowanych przez nas produktów wzbudziły największą uwagę?
    • Które z prezentowanych przez nas produktów wzbudziły najmniejszą uwagę?
    • Jak oceniamy reakcję klientów na naszą ofertę prezentowaną na targach?
    • Ile rozmów przeprowadziliśmy na stoisku?
    • Jak się ma ilość przeprowadzonych rozmów do naszych założeń przed-targowych?
    • Kto przeprowadzał rozmowy na stoisku?
    • Jak oceniamy sposób przeprowadzania rozmów?
    • Jak oceniamy naszych klientów-rozmówców?
    • Jak oceniamy plan uczestnictwa w imprezie?
    • Czy zdarzyło się coś, czego się nie spodziewaliśmy?
    • Czy zdarzyło się coś, na co nie byliśmy przygotowani?
    • Jaki obszar naszego uczestnictwa wymagałby dłuższego i dokładniejszego przygotowania?
    • Jak efektywne było uczestnictwo w imprezie targowej?
    • W jaki sposób moglibyśmy udoskonalić nasze uczestnictwo podczas kolejnych targów?
    • Jak oceniamy lokalizację naszego stoiska na targach?
    • Jakie zmiany odnośnie lokalizacji chcielibyśmy wprowadzić w przyszłości?
    • Jak oceniamy ruch na stoisku?
    • Co moglibyśmy zmienić w celu zwiększenia ruchu na stoisku targowym?
    • Jak oceniamy skuteczność swojej prezentacji na stoisku?
    • Co moglibyśmy zmienić w prezentacji w celu zwiększenia jej efektywności?
    • Jak oceniamy efektywność przedtargowej promocji?
    • Jakie zmiany wprowadzilibyśmy w przyszłości odnośnie przedtargowej promocji?
    • Czy dobrze zaplanowaliśmy pracę personelu na stoisku?
    • Jak oceniamy pracę personelu targowego?
    • Czy dobrze dobraliśmy personel targowy?
    • Jakie zmiany wprowadzilibyśmy, jeśli chodzi o personel targowy?
    • Kto z naszej głównej konkurencji uczestniczył w targach?
    • Jaki był ich główny cel uczestnictwa w imprezie?
    • W jaki sposób próbowali zwrócić na siebie uwagę?
    • Jakie zmiany moglibyśmy wprowadzić podczas udziału w kolejnej edycji?

 

Zdjęcia dzięki: suncoastcfosolutions.com, blog.uitzendbureau.nl

Polecane artykuły