Po długiej przerwie wracamy do naszego cyklu wywiadów związanych z idealnymi stoiskami targowymi. Odwiedziliśmy stoisko firmy Par Bakuła, która specjalizuje się w upominkach i gadżetach reklamowych i rozmawialiśmy z Danutą Bakułą.
Dzień dobry. Czym zajmuje się Państwa firma?
Wykonujemy upominki i gadżety reklamowe. W naszej ofercie można znaleźć zarówno drobne gadżetów, ale także ekskluzywne artykuły upominkowe. Sami przygotowujemy nadruki na artykułach, wszystkimi znanymi technikami. Na życzenie klienta wykonujemy projekt, zatwierdzamy go i później realizujemy zlecenie. Termin realizacji, trwa zazwyczaj kilka dni, ponieważ wszystkie artykuły mamy wcześniej przygotowane.
Państwa stoisko jest dość duże i można powiedzieć, że nie jest to przykład klasycznego stoiska. Stworzyliście tutaj Państwo coś w rodzaju miejsca spotkań dla ludzi, gdzie można przyjść wypić kawę, zapytać o ofertę firmy. Czy uważa Pani, że właśnie tego typu formy stoiska na targach bardziej docierają do ludzi, czy lepsze jest stoisko w formie zamkniętego boksu?
Staramy się otwierać na naszych klientów. Nasze stoisko ma powierzchnię 80 mkw i jest w radosnych kolorach, zbliżonych do naszego logo. Czyli jest to pomarańczowy i biały. Kolorem dekoracyjnym jest kolor limonkowy. Mamy na stoisku szklane gabloty, w których prezentujemy nasze artykuły. Poza tym, znajdują się tutaj cztery lady informacyjne, przy których wydajemy klientom katalogi, którzy chcą tylko katalog i ewentualnie kilka informacji. Ktokolwiek chce dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszany jest do nas do stolików. W tym momencie wszystkie są akurat zajęte.
Jest nam miło gościć klientów na naszym stoisku, gdzie możemy pokazać wszystkie nowości, wypić z nimi kawę czy zwyczajnie porozmawiać. Targi polegają właśnie na spotkaniach z naszymi stałymi klientami, ale także na nawiązywaniu nowych kontaktów, spotykaniu nowych klientów, poznawaniu ich potrzeb czy prezentacji naszej oferty.
Czy są jakieś produkty, na których państwo nie wykonują nadruków? Czy jest jakiś problematyczny produkt?
Jesteśmy firmą specjalistyczną od upominków i gadżetów reklamowych. Wykonujemy nadruki na wszystkich artykułach, które prezentujemy. Dlatego wszystkie nasze artykuły, które są w sprzedaży, nadają się do nadrukowania. Są z takiego tworzywa, na którym zawsze jest miejsce i możliwość trwałego nadrukowania, który nie ściera się.
Czyli dają państwo gwarancję na swoje nadruki?
Tak, dajemy gwarancję.
Czy zdarzyło się jakieś zlecenie, w Pani karierze, które było bardzo trudne albo dziwne?
Czasami się zdarza się dziwne zdarzenia, ze względu na wielkość nadruku. Są ograniczone pola nadruku na przykład na małych gadżetach, jak długopis, na którym można zmieścić niewiele informacji, a klient chce akurat bardzo dużo treści przekazać. Wtedy często są dyskusje z klientem na ten temat. W takim przypadku, czym mniej, tym lepiej, bo lepiej to widać. Także raczej tego typu problemy.
Poza tym radzimy sobie bardzo dobrze na rynku. Za nami 23 lata doświadczenia, więc jest to czas, w którym udało nam się tak udoskonalić swoje umiejętności, że ta branża nie ma przed nami tajemnic.
Czy targi spełniają Państwa oczekiwania?
Zdecydowanie. Proszę zobaczyć, praktycznie cały czas stoisko jest „oblegane”, cały czas przy stolikach są klienci, z którymi rozmawiają nasi pracownicy. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Zresztą organizator targów (przyp. red. RemaDays) bardzo dba o ich reklamę. Dlatego też chętnie wystawiamy się na tych targach co roku.