O tym, że targi w Polsce powoli zaczynają przełamywać schematy przekonaliśmy się podczas tegorocznych Targów Dizajnu w Krakowie. Targi odbyły się w nietypowym miejscu, bo w wyłączonym z użytku hotelu Forum. Podczas rozmów z wystawcami zapytaliśmy ich o to jakie powinno być nowoczesne stoisko.

 

Dzień dobry. Jakie powinno być nowoczesne stoisko?

Nowoczesne stoisko to przede wszystkim stoisko otwarte, gdzie wszystko widać na pierwszy rzut oka. To stoisko, które mówi samo za siebie. Na targach coraz trudniej o inne stoiska.

A reklama?

Musi być widoczna. Billboardy, czy tablice a nawet logo powinny być wyraziste, oryginalne a do tego proste, by zapadały w pamięć. Reklama również się rozwija, do tej pory były to hasła, a teraz zaczynamy posługiwać się symboliką, która wzbudza skojarzenia.

Czy targi w Polsce idą z duchem czasu?

Oczywiście, nie na taką skalę jak za granicą, ale owszem. Coraz częściej wykorzystuje się ciekawe miejsca jak wyłączone z użytku hotele, place, gdzie nikt nie boi się wejść. Z kolei przy okazji większych imprez targowych stoiska starają się przełamywać schematy i przyciągać swoją oryginalnością. Powoli można pokusić się o tezę, że targi przełamują granice.

Jakie macie pomysły na unowocześnienie swojego stoiska?

Chcielibyśmy, żeby na naszym stoisku znalazło się jak najwięcej przedmiotów typu „must have”, gdy przyciągniemy klienta modnym gadżetem na pewno nas zapamięta. Chcemy także stworzyć bardziej proste stoisko, które będzie uporządkowane, dzięki temu szybciej wpadniemy w oko.

A plany wystawiennicze na 2015 rok?

Ruszyć za granicę. Mam nadzieję,że uda nam się tam zaczerpnąć inspiracji na nowe pomysły.

Dziękuję za rozmowę!

Polecane wpisy