Rozmawiamy z Wojciechem Bukalskim, Dyrektorem Biura Metrohouse&Partnerzy w Poznaniu
Stoisko.pl: Panie Wojciechu, Targi Mieszkań i Domów, które startują już 15 października to dla wystawców okazja, przede wszystkim, do czego?
Wojciech Bukalski:Okazja do zareklamowania swoich najnowszych inwestycji i zainteresowania nimi klienta. Dla doradców kredytowych to możliwość pozyskania klientów finansujących nieruchomość. Wystawcy mają też okazję zapoznania się z inwestycjami, jakimi dysponuje konkurencja. Jest bardzo dużo niewielkich inwestorów budujących domy wielorodzinne, bliźniaki i jednorodzinne, którzy nie mają na tyle bogatej oferty, aby wystawiać się na targach. Często jednak przyjeżdżają na targi, aby zapoznać się z aktualnymi cenami i kierunkami na rynku. Zdarza się także, że osoby prywatne i firmy dysponujące gruntami w atrakcyjnych dla developerów miejscach przychodzą do nich z propozycją sprzedaży tej ziemi.
Stoisko.pl: Jak wygląda dzień targowy na wystawie dotyczącej rynku nieruchomości?
W.B.: Jak na osiedlowym bazarku. Jest tłum ludzi, wszyscy wystawcy mają swoich „agentów” w alejkach pomiędzy stoiskami. Wszystko po to, żeby zachęcić potencjonalnego nabywcę do zawitania właśnie na ich stoiska. Są także ankieterzy, którzy robią badania na temat oczekiwań klientów. Każdy, kto przychodzi na targi wychodzi z pełną torbą różnych gadżetów i ofert. Jest również przygotowana salka, gdzie specjaliści wypowiadają się na temat trendów w nieruchomościach oraz przekazują praktyczne i pomocne informacje: jak bezpiecznie kupić, jakie są pułapy średnich cen rynkowych, jak wygląda proces finansowania nieruchomości i o potencjale inwestycyjnym tego rynku.
Stoisko.pl: W jaki sposób Państwa firma zaaranżuje swoje stoisko?
W.B.: Cechą charakterystyczną naszego stoiska są nasze żółto-czarne barwy. Zawsze mamy ze sobą szereg stojaków z ciekawymi ofertami, krówki, gadżety. W tym roku także aż siedemnaście ścian z ofertami rozlokowanymi na terenie całych targów.
Stoisko.pl: Czy planują Państwo jakieś dodatkowe eventy mające na celu przyciągnięcie zwiedzających?
W.B.: Dodatkową aktywnością naszej firmy będzie prowadzenie na targach prelekcji z praktycznymi wskazówkami, jak kupować mieszkania na rynku wtórnym. Zapraszam w oba dni targów na godz. 11:00.
Stoisko.pl: Hasłem przewodnim zbliżających się targów będą „Jesienne Promocje Targowe”, zwiedzający mają szansę na duże promocje cenowe – co przygotowali Państwo?
W.B.: Naszym głównym atutem wśród wystawców jest akcja „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Prowizją pośrednika pokrywa klient sprzedający nieruchomość. Klient przychodząc do nas ma u jednego doradcy dostęp do całego rynku, współpracujemy bowiem z prawie wszystkimi developerami na rynku i posiadamy od nich gwarancję tych samych cen. Klient zyskuje niezależnego doradcę, który w cenie mieszkania dokładnie sprawdzi kupowaną nieruchomość, zadba o bezpieczeństwo transakcji, wynegocjuje najlepsze warunki i sprawdzi umowę developerską. Warto też zastanowić się, czy nie lepiej wybrać sprawdzonego już rynku wtórnego. Gwarantujemy zawsze najniższą cenę. Dodatkowo klient, pracując z nami zyskuje też pełne doradztwo kredytowe za pośrednictwem naszego wewnętrznego działu kredytowego – „Metrofinance”.
Stoisko.pl: Metrohouse&Partnerzy bierze udział również w innych tego typu imprezach?
W.B.: Staramy się być obecni na wielu imprezach o tematyce nieruchomościowej. Najbardziej jednak cenimy sobie targi organizowane przez Nowy Adres. Jesteśmy bardzo zadowoleni z organizacji targów i współpracy.
Stoisko.pl: W Pana opinii, to ważne, by firmy z sektora obrotu nieruchomościami brały udział w branżowych targach?
W.B.:Jest to oczywiście istotne pod kątem budowania wizerunku i rozpoznawalności marki. Co jest głównym celem wystawców? Chcemy, aby nazwa Metrohouse&Partnerzy była znana każdemu nabywcy mieszkania. Kojarzona z pewnymi i bezpiecznymi rozwiązaniami, kompleksową obsługą i dobrym doradztwem. Regularne wystawianie się na targach ma skutkować tym, by klient, który pomyśli o zakupie mieszkania czy domu, pomyślał także o zgłoszeniu się do naszego doradcy. Dzięki targom, każdy wystawca jest w stanie sprzedać nawet pięć nieruchomości. Natomiast celem jest ukształtowanie w świadomości klientów naszego wizerunku: solidnego i sprawdzonego pośrednika w transakcjach na rynku nieruchomości.
Stoisko.pl: Metrohouse&Partnerzy to lider na rynku obrotu nieruchomościami. Czy w jakiś sposób imprezy targowe przyczyniły się do sukcesu firmy?
W.B.: Oczywiście. W zasadzie cały ten proces opisałem powyżej. Targi są składową budowania ogólnego wizerunku firmy.
Stoisko.pl: Czego można życzyć wystawcy na Targach Mieszkań i Domów?
W.B.: Wielu zadowolonych klientów, którzy zwiążą się z firmą, będą usatysfakcjonowani poziomem naszych usług i będą nas rekomendować innym.
Stoisko.pl: W takim układzie, tego życzę i dziękuję za rozmowę