Wywiadem z Charlotte Larsen-Konieczną, z firmy bardziejEKO, rozpoczynamy cykl wywiadów prosto ze stoisk targowych, różnych branży.

Jak długo Państwa firma jest na rynku?

Działalność prowadzimy od 6 lat, natomiast jako marka jesteśmy na rynku od 3 lat. Widzimy, że zainteresowanie ekologią rośnie, bo pojawiła się na nią moda.

Jak duże jest zainteresowanie wśród klientów na tego typu ekologiczne gadżety? Czy klienci chcą tego, żeby ich stoiska były w duchu eko?

Bardzo dużo osób tak naprawdę pojawia się u nas i pyta o co chodzi z tą ekologicznością? W jaki sposób mogą to wykorzystać u siebie na stoiskach lub jak przygotować produkty dla swoich klientów. Bardzo często zwracają się do nas właśnie agencje reklamowe. Spotykamy się z wyjątkowym zainteresowaniem ze strony odwiedzających targi. Ludzie wręcz szukają naszego stoiska. Bo szukają czegoś ekologicznego. Także widać to zainteresowanie i ta ekologiczna świadomość społeczna rośnie.

Jak wygląda koszt przygotowania takich materiałów ekologicznych?

To ciężkie do stwierdzenia czy jest to niski, czy wysoki koszt wykonania. Elementy, z których przygotowujemy stoisko, to nasze materiały. Staramy się je wykorzystać jak najlepiej tę tekturę, z której tworzymy projekty. To też jednak zależy od tego co mamy zaprojektować. Możemy zauważyć bardzo dużo ciekawych stoisk, które są wykonane przy użyciu także materiałów codziennej produkcji. Także to jest relatywne.

Jednak zawsze staramy się zrobić jak najlepsze wrażenie na klientach i spełnić ich oczekiwania. Zależy nam także na jak najmniejszym zużyciu materiałów przy wykonywaniu projektów. Oczywiście chcemy ograniczyć jak najbardziej opcję zaśmiecania czy marnowania materiałów.

Jak bardzo trwałe są takie projekty?

Staramy się wykorzystywać te materiały, które mamy na stoisku, z roku na rok. Część, wiadomo, ulega zniszczeniu, bo różne rzeczy zdarzają się na stoiskach. Ale raczej jest to bardzo mały procent. Większość z tego co tu widzimy, to są rzeczy, które w zeszłym roku też z nami były na targach. A jaka jest trwałość produktów? Trzy lata minimum, bo tyle ma nasza firma. A czy więcej? To się okaże. Mam nadzieję, że jak najdłużej.

bardziejEKO.pl jest firmą, która stara się rozwinąć ekologiczny motyw w branży reklamowej. Firma ma za zadanie przebić się do świadomości klientów i zasiać w nich ekologiczne pomysły na swoje gadżety reklamowe. Ekologiczne myślenie może rozwinąć się w tej branży.

Polecane artykuły