O założeniach programowych festiwalu opowiada Dariusz Gwiazda, koordynator wydarzenia.”
Do kogo jest skierowany Festiwal „Wystawiennictwo ze Smakiem”?
Dariusz Gwiazda: Festiwal „Wystawiennictwo ze Smakiem” – pierwsze wydarzenie tego rodzaju w Polsce – adresowany jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za udział firmy w targach i konferencjach, a także za organizację różnego rodzaju eventów. Szczególnie mam tu na myśli kadrę zarządzającą oraz działy marketingu i promocji.
Jakie korzyści odnoszą uczestnicy szkolenia?
Dariusz Gwiazda: Korzyścią z pewnością nie do przecenienia jest możliwość zdobycia z pierwszej ręki informacji o bieżących trendach w dziedzinie kreacji stoisk wystawienniczych, punktów sprzedaży oraz eventów. Koordynatorzy projektów odpowiedzialni bezpośrednio za poszczególne dziedziny złożonych projektów wystawienniczych przekażą słuchaczom swoją wiedzę w skondensowanej formie 60-minutowego dialogowego show.
;”
Na zakończenie każdy uczestnik sesji otrzyma elegancki pen-drive z elektroniczną wersją „Katalogu Inspiracji” – zbiorem inspirujących
projektów wystawienniczych. Ponadto przy okazji degustacji kawy z jednej z najlepszych palarni w Polsce będzie można zdobyć dyplom Smakosza Kawy.
Mamy nadzieję, że okazja do rozmowy o marketingu wystawienniczym i eventach z ekspertami i innymi menedżerami odpowiedzialnymi za podobne kwestie – w towarzystwie pięknych hostess i przystojnych hostów, przy miłym poczęstunku – skusi naszych Klientów do wyrwania się na chwilę z biura do najbliższej sali konferencyjnej.
Czemu wystawiennictwo „ze smakiem”?
D.G.: Mówiąc o „Wystawiennictwie ze Smakiem”, mamy na myśli przede wszystkim dobry gust, czyli taki projekt promocji, w którym wszystkie elementy dobrze współgrają ze sobą, tworząc zgodną całość – oczywiście ukierunkowaną na osiągnięcie celu założonego w strategii marketingowej produktu lub usługi. Naszą ambicją jest stworzenie stoiska sensorycznego, czyli oddziałującego na wszystkie pięć zmysłów odbiorcy – a zatem nie tylko wzrok i smak, lecz także słuch, węch oraz dotyk. Hitem obecnej, pierwszej edycji festiwalu jest marketing zapachowy…
Czy 60 minut to wystarczająca ilość czasu by poznać klucz do udanego wystąpienia na targach lub konferencji?
D.G.:Czasy, w których żyjemy, wymuszają na wszystkich konieczność streszczania się, przekazywania komunikatów w skondensowanej formie. Współcześnie mówi się sporo o kulturze „zip”. Trend ten jest szczególnie charakterystyczny dla targów, gdzie uczestnicy bombardowani są różnorodnymi impulsami z wyjątkową intensywnością. Dlatego, aby osiągnąć zamierzony cel potrzebna jest dyscyplina – nie tylko czasowa. Należy bardzo precyzyjnie skorelować ze sobą oddziaływanie na wszystkie pięć zmysłów odbiorcy, aby przedostać się do jego świadomości, wzbudzić pozytywne skojarzenia i zostać przez niego zapamiętanym. W ciągu 60 minut uczymy, jak trafić do Klienta w ciągu zaledwie kilku milisekund.
Dziękujemy za odpowiedź.