1. Zrób research: Czy targi przyciągną dużą liczbę osób z naszej grupy docelowej?
2. Daj sobie wystarczająco dużo czasu. Zaplanowanie i przygotowanie do ważnych targów może trwać 12 do 18 miesięcy.
3. Zaangażuj w procesie planowania osoby zajmujące czołowe miejsca w firmie. Otrzymasz lepsze wyniki przy pracy zespołu, jeśli zobaczą, że szefostwo wspiera ich wysiłki.
4. Wyślij przypomnienia e-mail do lojalnych klientów na kilka dni przed targami, z nadzieją zobaczenia ich przy swoim stoisku.
5. Zdefiniuj cele i zadania przed podjęciem decyzji o udziale w imprezie.
6. Wyślij wystarczająco dużo ludzi w celu zapewnienia odpowiedniego pokrycia przez całe show.
7. Daj każdemu z pracowników stoiska szczególną rolę. Niech każdy ma jasno określone zadania.
8. Ważne by dobrze się prezentować. Dobre maniery i właściwy języka ciała to podstawa.
Powodzenia!