W Warszawie trwa właśnie Expo Media Maraton Show, czyli pokaz zastosowania najnowocześniejszych multimediów w wystawiennictwie.
Przyjdź i sprawdź, jak multimedialne ściany, podłogi, trybuny, kioski, hard-ware i soft-ware do organizacji quizów i pokazów cyfrowych mogą urozmaicić Twój udział w konferencjach, sympozjach i targach. Przykuj uwagę swoich klientów
Dbając o wywołanie pozytywnych emocji inspirujących do zainteresowania Państwa produktami na stoisku przygotowaliśmy coś wyjątkowego – informują organizatorzy, firmy Extend Vision – Idąc z duchem czasu i zgodnie z oczekiwaniem Klientów, wykonywane przez nas stoiska wzbogacamy o wyjątkowo ciekawe instalacje multimedialne. Realizacje te tworzymy w systemie SMART, łącząc w całość Stand (stoisko) Media (sprzęt multimedialny) ART (graficzna treść ukazująca się Gościom). Efekt i zadowolenie naszych Klientów przerosło nasze oczekiwania! Zapraszamy o dowolnej porze dnia lub nocy!
Organizatorzy zapraszają przez 42h 19min 5s!
– Żyjemy w świecie gigantycznego transferu informacji – tłumaczy Jacek Kisiała, organizator wydarzenia. – Potrafimy ją chłonąć coraz więcej i szybciej. Ba! Gdy jej nie ma to, zaczynamy się nudzić! Statyczne obrazy stoiska jak logotypy, hasła reklamowe są nośnikiem zasadniczego przekazu. Sposobem jego utrwalenia w świadomości indywidualnego Gościa są quizy, konkursy, zabawy multimedialne, itp. Interaktywność to potrzeba dotknięcia czegoś, naciśnięcia, samodzielnego wskazania, a po przemyśleniu – wykonania określonej akcji i możliwość odebrania nagrody. Multimedia na stoisku nie są agresywne – zarówno jeśli chodzi o natężenie dźwięku, czy natężenie emitowanego światła, mają charakter kameralny!
Hotel Boss, w którym odbywa się maraton, jest pięknie położony na terenie Mazowieckiego Parku Narodowego. Możliwość wypożyczenia roweru i joggingu GRATIS!
Przygotowano także kącik multimedialny dla najmłodszych gości!
– Dobrze dobrane multimedia mogą być kluczowym elementem decydującym o sukcesie firmy podczas targów – mówi Andrzej Wystawa, współorganizator Expo Media Maraton Show. – W obecnych czasach, gdy każdy ma zestaw kina domowego z dużym ekranem w domu, nie wystarczy już powiesić 40″ plazmy na ścianie i wyświetlić spot firmowy, żeby zachęcić klienta do odwiedzenia naszego stoiska. Dzisiaj żeby zrobić wrażenie na zwiedzającym, ekran na stoisku musi mieć co najmniej 100″, wyświetlać obraz w rozdzielczości Full HD i zachwycić klienta wyświetlanym kontentem lub zachęcić go do interakcji.
Expo Media Maraton Show rozpoczął się rankiem 17-go, a zakończy po północy 19-go października 2012 roku w hotelu BOSS, ul. Żwanowiecka 20, 04-849 Warszawa.