Targi od lat są idealną okazją do tego, by błyskawicznie poznać rynkowe nowości i nawiązać bezcenne kontakty. Teraz stały się także tematem planszowych rozgrywek. Krakowska firma Extend Vision stworzyła pierwszą na rynku grę, w której głównym polem zmagań jest… hala targowa! Przedstawiamy grę „Targi. Taktyka. Okazja”!

Odwiedzaj stoiska i obierz taktykę!

Gracze rozpoczynający rozgrywkę wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, korzystanie z okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Dzięki prostym zasadom oraz zastosowaniu wielu elementów rozrywkowych gra Targi.Taktyka.Okazja z pewnością znajdzie zwolenników również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą.

Dobry humor sprzyja interesom

„Podczas tworzenia gry zależało nam na tym, by pokazać, że do tematyki targowej można podchodzić na wesoło” – tłumaczy Jacek Kisiała, autor gry. – „Chcielibyśmy zintegrować środowisko podczas wspólnych rozgrywek i przede wszystkim dobrze się przy tym bawić” – dodaje.

Autorskie projekty stoisk targowych

Gra stanowi nie tylko przyjemną lekcję poznawania mechanizmów, którymi rządzą się imprezy targowe, ale także prezentuje szerokie spektrum możliwości wystawienniczych. Na planszy znalazły się stworzone przez projektantów z Extend Vision projekty stoisk, mogące stać się przydatną inspiracją dla osób planujących udział w targach.

Szczegółowe informacje na temat gry:  gratargowa.plFacebook

Polecane wpisy