Targi i strefy expo podczas event’ów są jednym z najskuteczniejszych form promocji sprzedaży. Dają firmom możliwość prezentacji swojej oferty bezpośrednio przed potencjalnymi klientami. [...]
Z ogromną radością ogłaszamy, że tegoroczna edycja konkursu Ekspozycja Roku została oficjalnie rozstrzygnięta. Po obradach, w których członkowie Jury dokładnie analizowali i oceniali wszystkie [...]
Jak zwiększyć sprzedaż, wypromować firmę lub zdobyć wiedzę o rynku lub produkcie? To odwieczne pytanie zadaje sobie każda prowadząca działalność osoba. Obecnie mamy do wyboru wiele nowoczesnych [...]
Jednym z kluczowych wyborów, przed którym stają firmy, jest decyzja dotycząca rodzaju stoiska wystawienniczego – czy postawić na indywidualne, czy modularne. Oba te podejścia posiadają [...]
Restyling stanowi ważny etap w działalności firmy, pozwalając im lepiej dostosować się do potrzeb i oczekiwań klientów. Odświeżenie logo nie tylko odzwierciedla ich dążenie do ciągłego rozwoju, [...]
Zrównoważone praktyki ekologiczne na stoisku targowym są ważne, ponieważ pomagają ograniczyć wpływ Twojego udziału w wydarzeniach targowych na środowisko. Oto kilka sposobów, jakie możemy [...]
Marketing w miejscu wydarzeń to strategia promocji, która opiera się na organizacji i wykorzystaniu różnego rodzaju narzędzi i działań, w miejscach takich jak konferencje, seminaria, targi, [...]
Jubileusz 30-lecia Polskiej Izby Przemysłu Targowego Trzydzieści lat działań podejmowanych na rzecz rozwoju polskiej branży targowej. W 2023 roku Polska Izba Przemysłu Targowego świętuje [...]
Polska Izba Przemysłu Targowego ogłosiła nowy Konkurs – Design For Future. Inicjatywa ta skierowana jest do studentów kierunków architektury wnętrz i projektowania, którzy wykazują [...]
Udział w imprezie targowej to zazwyczaj kosztowne przedsięwzięcie. W łatwy sposób można jednak zminimalizować koszty uczestnictwa – wystarczy tylko, że zastosujesz się do kilku prostych zasad, [...]