To już trzeci raz kiedy obchodzimy Światowy Dzień Targów. To najlepsza okazja w całym roku do tego, aby pamiętać o tych wszystkich, którzy biorą aktywny udział w rozwoju branży, zarówno na naszym lokalnym terenie jak i na świecie. Nie można zapominać także o wartościach jakie niosą targi oraz jaki ogromny wpływ mają na kontakty międzyludzkie. Warto wspomnieć też o tym, że targi wspomagają gospodarkę, która dzięki nim ma się coraz lepiej.

Po raz pierwszy w Polsce dzień targów miał miejsce przeszło trzy lata temu. Symbolem tego dnia bez wątpienia było połączenie sił Polskiej Izby Przemysłu Targowego oraz przedstawicieli organizacji sektora MICE. To właśnie wtedy zapoczątkowano tę piękną tradycję, którą obchodzimy po raz kolejny.

Tegoroczny Światowy Dzień Targów będzie niewątpliwie wyjątkowy. Nie tylko ze względu na to, że jest to już 3. edycja. W tym roku całemu wydarzeniu będzie towarzyszyć Expo Marketing, organizowane 6 czerwca. Jest to wydarzenie, którego celem jest przekazanie polskim wystawcom takiej wiedzy, która pozwoli na to, aby zwiększyć efektywność stoisk. Organizacja imprezy tego dnia, jest zabiegiem celowym. Ma być to symbol przynależności naszego kraju do światowego systemu biznesowego, a przede wszystkim jednej wielkiej rodziny targowej. To też pokazuje, jak bardzo aktywnym graczem jesteśmy, jak czerpiemy ale też dostarczamy innym inspiracji oraz jak wzrosła jakość targów wystawienniczych na przełomie ostatnich lat.

Do kogo zwraca się Expo Marketing?

Oczywiście adresatem są firmy. Każda z nich musi się jednak charakteryzować pewnymi cechami. Po pierwsze otwartością na nowe pomysły oraz chęcią wystawiania się i robienia to jak najlepiej. Oferta skierowana jest również do firm świadczących usługi dla wystawców targowych, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami i technikami marketingu wystawienniczego. Z pewnością wydarzenie przyciągnie masę ludzi, w tym najważniejsze osoby w branży jak: prezesów i właścicieli firm, menedżerów marketingowych i sprzedaży, szefowów eksportu czy też osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych.

Patronat

Patronem całego wydarzenie jest nie kto inny jak Polska Izba Przemysłu Targowego. Nie możemy zapomnieć, że i ona przeżywa w tym roku wyjątkowy czas, bowiem świętujemy jej 25- lecie. Ponadto Expo Marketing wspiera kampania „Targi dają więcej”

Źródło: https://targidajawiecej.pl/swiatowy-dzien-targow-coraz-blizej/

Polecane artykuły