Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujących wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny!
Nie tylko dla branżowców
Gracze podczas rozgrywki wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, wykorzystanie nadarzających się okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Z uwagi na proste zasady i elementy rozrywkowe gra Targi.Taktyka.Okazja znalazła swoich zwolenników nie tylko wśród specjalistów, wystawców i organizatorów imprez targowych, ale również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą.
Sukces nie tylko na targach
Za miernik sukcesu planszówkowego projektu uznać można nie tylko liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale również liczne imprezy i miasta, które gra Targi.Taktyka.Okazja odwiedziła. W ciągu pierwszego roku gra zagościła kilkukrotnie w aż sześciu poskich miastach: Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, na takich wydarzeniach jak: Targi Turystyki GLOBalnie, Targi Mieszkań i Domów, Customer Congress czy Kongres Sprzedaż.
Zainteresowanie grą Targi.Taktyka.Okazja przyczyniło się do powstania również anglojęzycznej wersji gry. Nietypowe targowe rozgrywki znalazły uznanie wśród przedstawicieli branży między innymi z Chin czy Niemiec. Autorzy gry zdradzają, że myślą nad produkcją wydania gry w kilku innych wersjach językowych.
Nietypowy prezent
W odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez miłośników gry Targi.Taktyka.Okazja powstała również jej wersja z możliwością pełnej personalizacji. Logo firmy na planszy, pionek z wizerunkiem szefa czy kontrahenta to tylko niektóre z proponowanych opcji. Takie rozwiązania idealnie sprawdziły się jako firmowe upominki świąteczne.
Więcej informacji na temat gry: www.gratargowa.pl, www.facebook.com/gratargowa