Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujących wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny!

Nie tylko dla branżowców

Gracze podczas rozgrywki wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, wykorzystanie nadarzających się okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Z uwagi na proste zasady i elementy rozrywkowe gra Targi.Taktyka.Okazja znalazła swoich zwolenników nie tylko wśród specjalistów, wystawców i organizatorów imprez targowych, ale również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą.

Sukces nie tylko na targach

Za miernik  sukcesu planszówkowego projektu uznać można nie tylko liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale również liczne imprezy i miasta, które gra Targi.Taktyka.Okazja odwiedziła. W ciągu pierwszego roku gra zagościła kilkukrotnie w aż sześciu poskich miastach: Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, na takich wydarzeniach jak: Targi Turystyki GLOBalnie, Targi Mieszkań i Domów, Customer Congress czy Kongres Sprzedaż.

Zainteresowanie grą Targi.Taktyka.Okazja przyczyniło się do powstania również anglojęzycznej wersji gry. Nietypowe targowe rozgrywki znalazły uznanie  wśród przedstawicieli branży między innymi z Chin czy Niemiec.  Autorzy gry zdradzają, że myślą nad produkcją wydania gry w kilku innych wersjach językowych.

Nietypowy prezent

W odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez miłośników gry Targi.Taktyka.Okazja  powstała również jej wersja z możliwością pełnej personalizacji. Logo firmy na planszy, pionek z wizerunkiem szefa czy kontrahenta to tylko niektóre z proponowanych opcji. Takie rozwiązania idealnie sprawdziły się jako  firmowe upominki świąteczne.

Więcej informacji na temat gry:  www.gratargowa.pl, www.facebook.com/gratargowa

 

 

 

 

 

Polecane artykuły