Poważni ludzie, dostojni goście, istotne tematy… Długie godziny spędzone na intensywnej „burzy mózgów” kosztują nas wiele energii. Uzupełnić ją może dobrze przygotowana oferta cateringowa. Nie pozwól więc, by Twój klient był głodny. Z pustym brzuchem dobrego interesu nie ubijemy… Ta złota zasada spotkań biznesowych sprawdza się również podczas targów i eventów. W myśl starego porzekadła „głodny Polak to zły Polak”, lepiej się zabezpieczyć i skorzystać z usług firmy cateringowej.

W ciągu imprezy targowej przez stoisko przewija się wielu obecnych oraz potencjalnych klientów. Dlaczego więc nie zachwycić ich nie tylko atrakcyjną ofertą, profesjonalną obsługą i niebanalną aranżacją stoiska, ale również smakowitym poczęstunkiem? Torciki z serka camembert, gorgonzoli i żurawin; łódeczki z cykorii, okraszone musem z tuńczyka, koreczki i dekoracyjne kanapeczki – dzięki takim smakołykom Wasze rozmowy biznesowe nabiorą nowego, smakowitego wymiaru.

Co zamawiać?

  • drobne przekąski koktajlowe
  • coś, co można zjeść łatwo i szybko, bez użycia talerzyków czy sztućców
  • przekąski, które nie brudzą rąk i zbytnio nie absorbują

Dużą popularnością cieszą się również przekąski ciepłe, np. małe porcje dań mięsnych. W każdym przypadku, jeśli zdecydujemy się nakarmić swoich klientów, powinniśmy zadbać o zamówienie stosownej firmy cateringowej z odpowiednim wyprzedzeniem. Im wcześniej to zrobimy, tym lepiej będziemy mogli dopracować wszystkie szczegóły.
Nie czekajmy do ostatniej chwili z tak ważną decyzją! Wykonanie usługi na odpowiednim poziomie zagwarantuje  co najmniej tygodniowe wyprzedzenie.

Polecane wpisy