Jakie są najnowsze techniki, których organizatorzy eventów używają, by zapewnić odwiedzającym oraz wystawiającym się jak najlepsze doświadczenia? Najlepsi administratorzy hal targowo-wystawienniczych dzielili się doświadczeniami i pomysłami na konferencji w holenderskim Utrechcie w dniach 23–24 marca.
Event zatytułowany „Obiekt przyszłości: umożliwianie perfekcyjnego konsumenckiego doświadczenia” był otwarty zarówno dla członków UFI, jak i ludzi niezrzeszonych. Wydarzenie odbyło się w czasach, gdy obiekty przestają pełnić funkcję wyłącznie przestrzenną; obecnie wymaga się, by lokalizacje skupiały się na satysfakcji konsumentów.
Salvador Tasque z Fira Barcelona oraz wiceprzewodniczący Komisji UFI ds. Operacji i Usług opisał konferencję jako „inspirującą dla każdego, kto chce poznać sposoby tworzenia lepszego doświadczenia konsumenckiego w obiektach”.
Jedną z głównych atrakcji było ogłoszenie trzech zwycięskich inicjatyw wytypowanych w ramach UFI Operations and Services Award 2017.
W ciągu tych dwóch dni w Utrechcie można było doświadczyć międzynarodowej „burzy mózgów”!
Dwoma głównymi tematami podejmowanymi podczas wydarzenia były:
- Technologia zmienia oczekiwania: jak wykorzystać to na naszą korzyść? – prezentacja przygotowana przez Friedricha Ostermanna, partnera i cyfrowego architekta z IPM United GmbH.
- Co sprawia, że obiekt jest atrakcyjny z perspektywy konsumenta? – zróżnicowane grono organizatorów targów dzieliło się pobudkami przy wyborze perfekcyjnego obiektu.
Źródło: ufi.org
Tłumaczenie: Szymon Kowalczyk
Zdjęcie dzięki: gmp-architekten.com